افزایش-گردشگری-کانادا-تا-سال-2025

بر طبق آمار موجود در کانادا بیش از ۷۵ درصد گردشگران فقط به تعدادی استان خاص مانند بریتیش کلمبیا، کبک و انتاریو سفر کرده و بخش اعظمی از این تعداد گردشگر نیز فقط از شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال بازدید می‌کنند که این امر باعث شده جذب گردشگر برای سرمایه‌گذاری در مناطق کم توریست که در صدد دریافت منافع اقتصادی هستند به یک چالش تبدیل شود.

از این رو کانادا در جدیدترین استراتژی گردشگری خود  اقدام به افزایش سفرهای بین المللی به این کشور در فصل‌های کم توریست کرده است که با این استراتژی یک میلیون نفر به این کشور سفر کرده و از مناطق گردشگری آن به غیر از کلان شهرها دیدن می‌کنند.

این طرح که در مونترال بیان شد در طول دوسال بودجه‌ای به مبلغ ۵۸.۵ میلیون دلار به صنعت گردشگری این کشور تزریق کرد تا با استفاده از تجربیات موجود بتوانند نقاط قوت مناطق کم توریست را تقویت کرده و بدین وسیله از متمرکز بودن حضور گردشگران در مناطق خاص نیز جلوگیری کنند.

وزیر گردشگری کانادا بیان داشت: استراتژی جدید کانادا برای کمک به رشد درآمد صنعت توریسم، تا سال ۲۰۲۵ به میزان ۲۵ درصد اجرایی شده و دولت امیدوار است بتواند ۵۴ هزار شغل جدید، ایجاد نماید. بر طبق گفته دولت، صنعت توریسم اساس اقتصاد کاناداست و علاوه بر حمایت از ۱.۸ میلیون شغل، سالانه حدود ۱۰۲ میلیارد دلار نیز در بخش اقتصادی درآمدزایی می‌کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بوده است؟

به این مطلب رتبه دهید